Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси, които клиентите ни задават. Възможно е да намерите отговор и на своя въпрос тук. На страницата пътеводител за пазаруване сме подготвили за вас прост наръчник, как да поръчвате играчки в нашия онлайн магазин за играчки. Ако обаче не сте намерили отговор на въпросите си, не се колебайте да се свържете с нас на нашата Facebook страница Играчки MackoviaHračky.sk, чрез имейл на info@mackoviahracky.sk или по телефон на +421 944 627 725.
За по-бърза навигация, кликнете върху точката с тематичния раздел, към който принадлежи вашият въпрос:
Регистрации и поръчки
Как мога да поръчам стока?
В онлайн магазина www.mackoviahracky.sk,
по имейл: info@mackovihracky.sk
по телефон: 00 421 944 627 725
със SMS: 00 421 944 627 725
Подготвили сме за вас прост наръчник, как да поръчате стоки на Mackoviahracky.sk (кликнете върху подчертаната връзка). Тук ще намерите целия процес на пазаруване с ясни илюстрации.
Трябва ли да направя поръчка през онлайн магазина, ако вземам лично?
Не, достатъчно е да дойдете и да изберете директно на място, стоката е изложена.
Трябва ли да се регистрирам заради поръчка?
Не е задължително. Регистрацията обаче значително ви спестява време при създаване на бъдещи поръчки. Вижте нашия прост наръчник как да създадете акаунт.
Какви предимства има регистрираният клиент?
Получава специални оферти чрез бюлетина. Избрани продукти на покупни цени за подкрепа на продажбите.
Не успявам да поръчам стока онлайн. Как да постъпя?
Просто ни свържете се по телефона на тел. номер +421 944 627 725 и направете поръчка по телефона. Можете да поръчате и по имейл на електронната поща info@mackoviahracky.sk или с SMS, но моля не забравяйте да посочите всички контактни данни (име, адрес, телефон, имейл).
Имам интерес към продукт, който нямате в офертата. Можете ли да ме уведомите, когато отново е наличен?
Разбира се. Изпратете ни имейл на info@mackoviahracky.sk и ще се свържем с вас веднага щом продуктът бъде отново добавен в нашето предложение, или ще ви предложим подобна алтернатива.
Доставка на стоки
Кога ще получа стоката?
Поръчките, приети до 15:00 ч., се обработват още същия ден и доставят на следващия работен ден, ако стоката е на склад. Ако в момента някоя стока не е на склад, веднага ще ви уведомим по имейл или телефон за най-близката дата на доставка, или ще предложим подобна стока.
Колко ще платя за доставка?
Поставете продукта в количката и изберете начин на доставка и плащане, размерът на таксата за доставка ще се изчисли автоматично. Повече информация за размера на доставката ще намерите на страницата начини на доставка и плащане. По време на промоции при поръчка над определена сума доставката е безплатна.
Къде ще ми достави куриерът пратката?
Пратката ще бъде доставена на адреса, посочен в поръчката като адрес за доставка. Обикновено куриерът ще ви достави пакета пред първата входна врата.
Направих две или повече отделни поръчки. Можете ли да ги обедините и изпратите заедно в една пратка, за да платя доставката само веднъж?
Да, ще обединим поръчките ви, стига предходната поръчка да не е вече изпратена.
Може ли пратката да бъде получена и от лице, което не е получател?
Да, разбира се. Вашата пратка може да бъде взета и от упълномощено от вас лице. При доставка с куриер е достатъчно по телефона да уведомите куриера кой и къде ще получи пратката.
Колко дни е пакетът ми при куриера?
Вашият пакет остава при куриера 5 дни от датата на изпращане. След изтичане на този срок пратката автоматично се връща на нашия адрес.
Рекламации и връщане на стоки
Какво да направя, ако пратката е повредена при получаване?
Ако установите, че пратката е повредена, трябва да съставите протокол за повреда с куриера и да ни изпратите имейл, че сте получили повредената стока.
Достатъчен ли е документ за покупка при рекламация?
Да, достатъчен е.
Къде мога да упражня гаранционен ремонт?
Всички гаранционни ремонти можете да направите при нас.
Каква гаранция се отнася за вашите играчки?
Гаранционният срок започва от деня на получаване на стоката от купувача и е 24 месеца, ако производителят не предоставя удължена гаранция. Гаранционният срок се удължава с времето, през което продуктът е бил в ремонт, въз основа на документи за предишна рекламация. Повече информация ще намерите на страницата рекламационни условия.
Кога ще бъде разгледана моята рекламация?
Ще вземем решение за начина на решаване на рекламацията незабавно, в по-сложни случаи най-късно до 3 работни дни от деня на подадена рекламация. Ако е необходимо сложно техническо оценяване на състоянието на продукта и експертно установяване на дефекта, или ремонт на стоката – най-късно до 30 дни от деня на подадена рекламация. След изтичането на този срок потребителят има право да се откаже от договора или да поиска замяна с нов продукт.
Имам ли право на връщане на пари при рекламация?
Начините за обработване на рекламация могат да бъдат: ремонт, доставка на резервна част, замяна с нов продукт, или доставка на друга стока, за която купувачът има интерес (до стойността на оригиналната стока), или връщане на парите. За резултата от решението по вашата рекламация ще бъдете уведомени чрез имейл или препоръчано писмо преди изтичане на 30-дневния срок.
Какво да направя, ако съм купил играчка, която не е подходящ подарък?
Можете да се откажете от договора без да посочвате причина до 14 дни от получаването на стоката. Въпросната стока трябва да бъде в перфектно състояние и в оригиналната опаковка. Ако сте я получили като подарък по промоция, трябва да я върнете заедно с подаръка. Прочетете повече за процедурата по отказ от договор.
Какво да направя при недоволство от обработката на моята рекламация?
Ако не сте доволни от обработката на рекламацията, имате право да използвате платформата за онлайн решаване на спорове на езика, който изберете. Например платформата RSO, която е налична на уебсайта https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Повече за алтернативното решаване на спорове ще намерите на страницата общи условия за ползване.
Код за отстъпка за стоки
Къде да въведа получения код за отстъпка?
Кодът се въвежда при създаване на поръчката и може да бъде използван само веднъж. Кодът за отстъпка се счита за използван, когато поръчката е изпратена за обработка. Лесен наръчник ще намерите в нашия пътеводител за пазаруване в частта Как да използвате код за отстъпка.