Рекламация и връщане на стоки

Рекламация

Рекламациите в нашия интернет магазин за играчки са лесни! Ако нещо се повреди, което не би трябвало, попълнете нашия рекламационен формуляр и ние ще се свържем с вас в кратък срок.

 Процедура при рекламация

Проверка при приемане на стоката

Сигурни ли сте, че имате всичко до последната фигурка? Не чакайте Коледа или рождения ден на вашето дете. Прегледайте и проверете дали опаковката съдържа всички аксесоари и части според инструкцията. Ако случайно е действал някой пакостник, незабавно ни свържете.

Веднага при приемането на пратката внимателно прегледайте стоката и проверете нейната цялост, пълнота и състояние дали не е повредена при транспортиране. Ако опаковката не е пълна (например липсва част), нещо е счупено или неисправно, съобщете това в рамките на 24 часа от приемането на стоката чрез рекламационния формуляр. След този срок вашата рекламация може да не бъде призната поради липса на части или повреда на стоката.

Предявяване на рекламация в рамките на законовия срок

Опа, нещо се повреди. Какво сега? Рекламацията при нас е лесна и удобна, често не е необходимо да изпращате стоката обратно, достатъчно е да ни изпратите снимки или видео и всичко останало оставете на нас.

През гаранционния срок от 24 месеца имате право на безплатно отстраняване на дефекта, причинен от производителя, доставчика или продавача. За услеснение на процеса на рекламация дефектът на продукта се документира с снимка или кратко видео. Подгответе си документ за покупка (фактура) и инструкция с маркираната дефектна част (ако става дума за рекламация поради липса или повреда на стоката).

Процедура при рекламация

  1. Съобщаване на рекламацията

Попълнете и изпратете нашия Рекламационен формуляр онлайн. В кратък срок ние ще обработим вашата заявка и ще ви информираме за следващите стъпки.

  1. Приемане на рекламацията

Денят на приемане на рекламацията и началото на рекламационното производство се счита денят на получаване на всички необходими документи, попълнени в рекламационния формуляр (фото документация, фактура, маркирани липсващи части). Моля, изчакайте нашето потвърждение за приемане на рекламацията с пореден номер, което ще ви изпратим на посочения от вас електронен адрес. Вашата рекламация е регистрирана и веднага започваме нейното разглеждане.

  1. Оценка на рекламацията

Не е необходимо стоката да се изпраща обратно във всички случаи. Ние ще оценим и обработим рекламацията в рамките на законовия срок от 30 дни и ще ви информираме за резултата и начина на уреждане. Не изпращайте стоката обратно без предварително наше изискване. Работим по уреждането на рекламацията веднага след нейното приемане и то ще бъде решено до 30 дни.

  1. Начин на уреждане на рекламацията

В случай на основателна рекламация, в зависимост от естеството на дефекта на продукта, ще ви бъде изпратена безплатно непокътната резервна част/части, нова стока или след уговорка с купувача ще се пристъпи към друга форма на компенсация. Всичко е лесно, бързо и удобно!

Изпращане на стоката за оценка

Питате се къде да изпратите дефектната стока? Ако ситуацията изисква, подгответе стоката за транспортиране така, че да не бъде повредена.

Ако поради естеството на повредата на стоката това е необходимо, след предварително изискване, изпратете рекламационната стока на нашия адрес:

Katkyn, s.r.o.,
Комплекс Истрохем,
Вайнорска 127/C,
831 04 Братислава,

Изпратете ни рекламационната стока в оригиналната опаковка или в друга подходяща опаковка, така че да не бъде повредена по време на транспорта. Изпращайте пратката чрез услугата на Словашката поща „Пакет до адрес“. Ние не приемаме пратки на наложен платеж и те ще ви бъдат върнати. Препоръчваме да застраховате стоката, защото не носим отговорност за повреди при транспортиране.

При всякакви неяснотии се свържете с фирма Katkyn, s.r.o. на телефон 0944 627 725 или по имейл на info@mackoviahracky.sk.

Всички информация относно условията за рекламация можете да намерите в секцията Общи условия.

Отказ от договора

Не сте доволни от стоката? В рамките на 14 дни можете да се откажете от договора и ние ще ви върнем парите. Достатъчно е да попълните онлайн формуляр и да изпратите стоката на нашия адрес. Ние ще ви върнем парите в рамките на 14 дни.

Как да постъпим при отказ от договора?

Ако желаете да върнете стоката, можете да направите това без да посочвате причина в рамките на 14 дни от датата на покупка. Стоката трябва да е цялостна (заедно с инструкцията и документацията), неповредена, неразкопчана и в оригиналната опаковка.

Процедура при отказ от договора

  1. Съобщаване на отказа от договора

Попълнете и изпратете нашия Формуляр за отказ от договора онлайн.

  1. Доставка на стоката към магазина

Изпратената стока трябва да бъде неизползвана, опакована в оригиналната опаковка, неповредена заедно с аксесоарите, включително подаръци, документация, инструкция, гаранционна карта, бележка за заплащане и оригиналната фактура. Изпратете ни стоката чрез услугата „Пакет до адрес“, ние не приемаме пратки на наложен платеж. Препоръчваме ви да застраховате пратката.

  1. Връщане на парите

След получаване на стоката ние ще ви върнем парите по банков път по посочената от вас банкова сметка в рамките на 14 дни. Друг начин на връщане на парите не е възможен по технически причини.

Всички информация относно условията за отказ от договора можете да намерите в секцията Общи условия.